لوگوی سه گوش

 باز این چه شورش است که در خلق عالم است - کانون مداحان شهرستان گرمه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           کانون مداحان شهرستان گرمه

مداحی


 


در دهه محرم هر کسی با توجه به سن و سال و قشری که به آن تعلق دارد سعی می‌کند، ارادت خود را به آقا نشان دهد و در این میان جوانان همواره بدعت گزار روش‌های نویی در عزاداری هستند.


محرم

چند روزی است که قدم به هر کوی و برزن که می‌گذاری، پارچه‌های سیاه عزای امام حسین )ع) که بر دیوارها نقش بسته‌اند تو را به یاد بزرگ‌مردی می‌اندازند که برای مبارزه با ظلم در مقابل فوج دشمنان ایستاد و نام خود را بر صحیفه تاریخ تا ابد ماندگار کرد. نزدیک محرم که می‌شود شهرها و ساکنانشان با همه توان و عشق خود به پیشواز عزاداری حسینی می‌روند که آرزوی همه ایرانی‌ها زیارت مزارش است.

بوی محرم

نزدیک محرم که می‌شود، هیئتی‌های محله از  جوانان و نوجوانان گرفته تا میان سالان دست به دست هم می‌دهند که بار دیگر هیئتی که هر ساله هزاران نفر در ازای حضور در آن به حاجات دلشان می‌رسند را برپا کنند. یکی داربست‌ها را به هم جوش می‌دهد و دیگری پرده‌ها را نصب می‌کند و آن یکی به دنبال بر افراشتن پرچم‌ها است.






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 آبان 25 توسط محمد رضا جلال زاده


 
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز