لوگوی سه گوش

 اردیبهشت 91 - کانون مداحان شهرستان گرمه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           کانون مداحان شهرستان گرمه

مداحی


چند روزی است که برای بار دیگر شاهد هتک حریم مقدس امام هادی علیه السلام هسیتم. نمی دانم غربت آن امام بزرگوار و مهربان را چگونه باید بیان کرد.

دیروز حرم مطهرش را ویران کردند و امروز به حریم مقدسش تعرض نمودند.

آنها که نمی خواهم نام ناپاکشان را بر قلم بیاورم، با این اقدام خود قلب امام عصر(عج) را جریحه دار نمودند.

هر چند مثل روز روشن است که این اقدامات اولاً از نفس سرکش و پلید افرادی بیگانه‌ی با پاکی و معنویت سرچشمه می‌گیرد که تنها و تنها می توان آنها را سپاهیان ابلیس نامید، اما نباید از این نکته غافل بود که دشمنان قسم خورده تشیع به عنوان مهمترین حامیان این اعمال سیاه و شیطانی هدایت و رهبری آن را بر عهده دارند. استعمار و استکبار و به تبع آنها فرقه ساختگی وهابیت نقش تعیین کننده‌ای در اجرایی شدن این نقشه‌ها دارند.






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 اردیبهشت 28 توسط محمد رضا جلال زاده



بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت هفته مادر و روز زن مراسم پیاده روی عمومی ویژه بانوان شهرستان گرمه برگزار گردید.در این مراسم که بانوان مداح شهرستان نیز حضور داشتند به چند نفر از آنها هدایایی تقدیم شده و مولودی خوانی نیز توسط یکی از مداحان آقا انجام  گردید.






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 اردیبهشت 28 توسط محمد رضا جلال زاده



اولین جلسه آموزشی آشنایی با دستگاهههای موسیقی و نغمات و آواهای مداحی با شرکت مداحان شهرستان گرمه در محل کانون مداحان این شهرستان واقع در اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید. جلال زاده رییس کانون مداحان شهرستان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی و طراز مداحان شهرستان برشمردند و اذعان داشتند کلاس های آموزشی مذکور هر هفته چهارشنبه شب ها در محل مربوطه برگزار خواهد گردید.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 اردیبهشت 27 توسط محمد رضا جلال زاده





ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) برتمامی مسلمین جهان مبارکباد. 

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 اردیبهشت 25 توسط محمد رضا جلال زاده



ولادت حضرت زهرای اطهر(س) و روز زن بر زنان فاطمی مبارکباد.






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 اردیبهشت 25 توسط محمد رضا جلال زاده



دومین جلسه ماهانه کانون مداحان شهرستان گرمه با حضور اعضای کانون و سرپرست اداره تبلیغات شهرستان جناب حجه الاسلام و المسلمین هاشمی و نماینده انجمن شاعران شهرستان برگزار گردید.






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 اردیبهشت 18 توسط محمد رضا جلال زاده


 
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز