لوگوی سه گوش

 خرداد 91 - کانون مداحان شهرستان گرمه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           کانون مداحان شهرستان گرمه

مداحی


 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 خرداد 29 توسط محمد رضا جلال زاده



تعدادی از اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان گرمه همراه با دیگر شهرستان های استان به سرپرستی حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای کوهستانی در دوره آموزشی زیارت در مشهد مقدس در محل اردوگاه مازندران شرکت نمودند. در ابن دوره با برگزاری کلاس های اموزشی متعدد آسیبها و چالشهای پیش روی مداحان و هیئات مذهبی مورد بررسی قرار گرفت.در طول این دوره شرکت کنندگان شهدای گمنام واقع در کوه کوسنگی را نیز زیارت نمودند.






نوشته شده در تاریخ جمعه 91 خرداد 26 توسط محمد رضا جلال زاده



بمناسبت  شب  رحلت جانگداز عقیله بنی هاشم زینب کبری (س)  در مسجد جامع گرمه با حضور مداحان و روحانیت معزز و شیفتگان آن حضرت مراسم سوگواری و عزاداری برگزار گردید . در این مراسم مداحان شهرستان نوحه سرایی نموده و در پایان نیز عزاداران بی بی زینب (س) از سخنرانی حجه الاسلام ابراهیمی امام خماعت شهر که در مدح و منقبت بانوی صبر و شکیبایی ایراد فرمودند استفاده نمودند.

کربلا خواهی اگر از زینب کبری بخواه                                                          چون کلید کربلا در اختیار زینب است

 






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 خرداد 17 توسط محمد رضا جلال زاده



تسلیت






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 خرداد 17 توسط محمد رضا جلال زاده



تبریک






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 خرداد 15 توسط محمد رضا جلال زاده



امام علی (ع)






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 خرداد 15 توسط محمد رضا جلال زاده



امام ره
اولیای الهی با خدای متعال معامله می کنند. تقوا پیشه می کنند و در عوض خدای متعال هم به آنها ابزاری می دهد که به خیلی ها نداده است. می توانند چیزهایی ببینند که خیلی ها نمی بینند.

کسانی که با عالم غیب ارتباط برقرار می کنند و اصطلاحا به سمت و سوی خدای متعال پل می زنند, طبعا از اخبار غیبی هم خبر دارند.

 اخباری که از دید ما غایب است و ما نمی توانیم آن را ببینیم. ماجرای آن دقیقا مانند کسی است که از تلسکوپ استفاده می کند. شما با چشم غیر مسلح نمی توانید کهکشانها و بسیاری از سیارات را ببینید.

 

 ولی وقت از ابزاری به نام تلسکوپ استفاده کنید می توانید سیاراتی را ببینید که خیلی ها نمی بینند. چون شما چیزی دارید که خیلی ها ندارند.

 

داستان اولیای خدا هم از همین قرار است. آنها با خدای متعال معامله می کنند. تقوا پیشه می کنند و در عوض خدای متعال هم به آنها ابزاری می دهد که به خیلی ها نداده است. می توانند چیزهایی ببینند که خیلی ها نمی بینند.

در این نوشتار به برخی ازاین نمونه ها اشاره می کنیم.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ جمعه 91 خرداد 12 توسط محمد رضا جلال زاده


 
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز